maandag 21 september 2009

Tududuh op Sampler

Enough Already, de opener van Tududuh 02, staat op de sampler-CD van Ontzettend Leiden 2009. Ontzettend Leiden is een festival dat wordt georganiseerd in LVC in Leiden. Op de sampler staan onder meer The Cosmic Carnaval, The Moi Non Plus en The Heights. Ik ben erg blij om op de sampler te staan, maar vooral blij om aanstaande vrijdag in LVC te spelen. Ik kom oorspronkelijk uit de buurt van Leiden. LVC is de club waar ik mijn eerste concerten heb gezien. Bands als Ceasar, Green Lizard en later ook Millionaire hebben grote indruk gemaakt. Nu sta ik er voor het eerst in mijn leven zelf! Eindelijk! Overigens hoorde ik gister dat Tududuh op 12 november nog een keer in Leiden staat, nu tijdens de Popronde. Ow, en Tududuh is zelfs gedraaid op lokale radio!

1 opmerking:

  1. LVC was te gek! Alleen wel vergeten reclame te maken voor mijn Leidse Popronde show.. Bij deze dan!

    Komt allen! Wees erbij!! Mis het niet!!! Tududuh in The Duke of Oz. 12 November, 20 uur stipt, gratis entree!

    Liefs,
    Tududuh

    BeantwoordenVerwijderen