zaterdag 16 mei 2009

Zapata!

Tonight, Heute Abend, Vanavond! Tududuh in Zapata. In het voorprogramma van The United Steelworkers of Montreal, waarvoor ik in oktober in dB's het voorprogramma heb gedaan. Ik ben er erg blij mee. Mijn eerste optreden meteen in Zapata. Is toch leuk, niet? Na een mailtje naar Zapata en een myspace-berichtje naar de band, werd ik gisteravond gebeld door de programmeur. Of ik er om zes uur kon zijn en dat de Steelworkers vroegen of ik mijn apenmasker mee wilde nemen... Kijken of ik er hier een kan vinden en of ik een Steelworker zover kan krijgen om cowbell te spelen met het masker op...

1 opmerking:

  1. GEFELI! Echt heel erg leuk. Ik wou dat ik ook in Berlijn woonde.. Heel veel succes vanavond, hoop dat je er een paas vervolgoptredentjes uit kan slepen. kus!

    BeantwoordenVerwijderen